Sayfada Ara

1 Haziran 2011 Çarşamba

Ayvalık Tostu



Ayvalık Tostu
Yapılışı:Ayvalık tost ekmeği
Kaşar peyniri
sucuk
sosis (salçalı sosta pişirilmiş)
rus salatası(garnitür ve mayonezli)
domates
kornişon turşu (uzunlamasına ikiye bölünmüş)
Yapılışı:
Ayvalık tost ekmeğini ikili grup halinde kesin.Ortasını açıp kaşar peyniri ve sucuk dilimleri yerleştirin.Tost makinasında tostu hazırladıktan sonra makinadan alıp içini açın ve rus salatası,ikiye bölünmüş kornişon turşu,salçalı sosta pişirilmiş sosis ve dilimlenmiş domates ile içini doldurun .
Yemesi biraz zor olan (büyük ve içi çok dolu oluşundan)ama müthiş keyifle yenen bu tostu ben çok seviyorum.Artık büyük alışveriş merkezlerinin unlu mamulller bölümünde bulabildiğimiz ayvalık tost ekmekleriyle yapabiliyoruz.Ben bulamadığım dönemlerde uzun trabzon ekmeği ile yapıyordum.Bir tanesi ile doyabiliyorsunuz.İkindi öğünlerinde veya öğlen yemeği için harika bir yiyecek..
Hiç yemediyseniz ve denemediyseniz kesinlikle tavsiye ederim benim en sevdiğim aperatiflerden.
                                              Afiyetle...........

0 yorum:

Yorum Gönder